BigPowerMeet Vasteras 2009

Plaats hier data info, je ervaringen, etc. m.b.t. (usa)automeetingen

Plaats reactie
chevy 666
Berichten: 409
Lid geworden op: 06-10-2008 16:56

BigPowerMeet Vasteras 2009

Bericht door chevy 666 » 17-12-2008 19:02

Volgend jaar zal er vast wel een nieuwe BigPowerMeet komen in Vasteras, Zweden. http://www.bigmeet.com/ Zijn er mensen die er aleens geweest zijn en er foto's van hebben? Ben namelijk heel benieuwd, zit er ook over te denken om er heen te gaan met mn camper 8)

Greetz..

ET-Kustoms
Berichten: 115
Lid geworden op: 09-10-2008 14:15

Bericht door ET-Kustoms » 17-12-2008 23:32

hey,
ik zit er ook aan te denken om weer eens in Vasteras te gaan kijken, aantal jaar geleden geweest, wel veel foto's maar nog old school op papiertjes gedrukt :shock: dus helaas niks om te laten zien.....
neem maar van mij aan dat het daar een groot feest is alhoewel de politie toen al strenger begon op te treden volgens de Zweden zelf.
maag goed,je mag/mocht niet los op het dak oid van de auto zitten tijdens het cruisen maar wel als je er bijv. een randje omheen had gemaakt :twisted: ......

me maatje en ik hebben die dagen met Zweedse raggers opgetrokken,beetje de red-necks daaro met een erg old school vista cruiser....onder de deuken en heel veel lege bierblikken en geurboompjes voor de lucht fris te houden ghehehehe....(zal hem eens proberen te zoeken op de vasteras site,misschin staat die ertussen )

gelijk de eerste avond al goed dronken natuurlijk, dat was te zien op de foto's na de vakantie,toen de politie mij terug had gebracht naar de auto, had mijn kleine mini bike mee.......gaat niet met veel vodka 8) ....dus tsja, dan wil je nog wel eens een beetje straat exceem oplopen ghehehe

ach ja, ben er dus inmiddels wel weer aan toe,me huid word te gladjes dus een nieuw laagje straat exceem mag best :twisted: :roll:

maar ook erg veel mooie wagens gezien en de nachtcruise is daar echt te gek,dat moet je meemaken.......!!!
de camping staat vol met ami's vanuit heel europa,alleen wel jammer dat sommige de auto's op trailer erheen vervoeren :? ,je zal verbaasd staan wat daar allemaal voor wrakken op de weg rijden, is ook wel wat voor nederland !!

greetz Ep

greetz Ep
the Old School Kustomizer

Plaats reactie